Amsyarbaker cake & cupcake kota bharu: Pertandingan Beli Durian Crepe Menang Blackberry Curve

Sunday, December 2, 2012

Pertandingan Beli Durian Crepe Menang Blackberry Curve


Berikut adalah syarat syarat dan cara cara peraduan Beli dan Menang di Amsyarbaker.

1. Syarat kemasukan peraduan ini dengan membeli minimum 2 paket Durian Crepe.
 
3. Anda dikehendaki mengambil gambar durian crepe  kami dengan kreatif dan uploadkan di facebook anda, bersama upload gambar tersebut anda juga dikehendaki menceritakan secara kreatif berkenaan Durian Crepe dan dimana nak membeli durian crepe. (wajib tag page @amsyarbaker) (gambar boleh Edit)

4. Anda juga wajib buat satu status di facebook berkenaan pertandingan Beli durian crepe dan menang Blackberry.(wajib ada keyword Beli Durian Crepe dan Menang Blackberry dari Amsyarbaker.)


Anda diingatkan untuk membuat status status yang dikehendaki secara public. (jika tidak penyertaan anda kami tak terima)

Anda haruslah copy link status status anda tadi dan tinggalkan di bahagian komen  dibawah ini, segala komen lain di bawah  ini akan di delete.

Pemenang yang dipilih adalah peserta yang paling banyak komen dan likenya (post gambar sahaja yang diambil kira)

Pemenang jugak akan dihubungi melalui facebook, dan tiada sebarang kos penghantaran yang akan ditanggung pihak kami jika pemenang bukanlah berada di kota bharu.

Hak menentukan pemenang jugak adalah mutlak di tangan Amsyarbaker (tapi berasaskan terma dan syarat serta komen dan like siapa paling banyak) (fake like tidak dikira sama sekali)

Segala syarat adalah mutlak hak Amsyarbaker (pihak kami berhak menukar terma dan syarat bila bila masa bergantung kepada situasi )

Ini adalah peraduan pertama kami melalui facebook, diharapkan bagi sesiapa yang tidak jelas PM kami, jangan komen disini k. tq

contoh gambar;-




contoh link peserta - klik sini


selamat berjaya....

1 comment: